FAQ – PANEL RODZICA

Najczęściej zadawane pytania

Zleciłem przelew wczoraj. Dlaczego saldo konta w systemie się nie zmieniło?

Prawdopodobnie zleciłeś przelew w dzień wolny lub zbyt późno aby doszedł tego samego dnia. Wpłata w panelu pojawi się następnego dnia roboczego.

Aktualnie wpłaty oparte są o indywidualne rachunki rozliczeniowe dla każdego ucznia, płatności dokonuje się przelewem bankowym na wskazany w panelu rachunek.

Do systemu dodawane są każdego dnia roboczego wpłaty, które wpłynęły minionej doby na konto szkoły

W zdecydowanej większości przelewy są realizowane w systemie ELIXIR.

Rozliczenia w systemie Elixir dokonywane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Każdego dnia rozliczeniowego odbywają się 3 sesje. https://www.banki.kir.pl/elixir/system-elixir/

W przypadku przelewów międzybankowych. Jeżeli zlecisz przelew w swoim banku zbyt późno przed ostatnią sesją, wpłata dojdzie dopiero na następny dzień roboczy.  Jej dodanie do systemu stołówki będzie możliwe dopiero po zakończeniu doby, w której przelew wpłynął na konto szkoły, w praktyce  na następny (kolejny) dzień roboczy.

Np: Twój bank ma księgowanie o określonej godzinie np: 16:00 przed ostatnią sesją.

W takim wypadku zlecenie przelewu o 15:30 może być zbyt późne aby przelew dotarł tego samego dnia. Przelew dojdzie następnego dnia roboczego, a do stołówki zostanie zaimportowany na drugi dzień roboczy. Sytuacja wygląda identycznie dla przelewu zleconego dzień ustawowo wolny od pracy.

Z kolei przelew zlecony o 13:00 (w dzień roboczy) dojedzie jeszcze tego samego dnia. A w systemie stołówki pojawi się na następny dzień roboczy.

Przelewy zlecone w Banku PKO PB oraz przelewy natychmiastowe wpływają na konto szkoły od razu, do stołówki zostaną zaimportowane na następny dzień roboczy.

https://www.kontomaniak.pl/kiedy-dojdzie-przelew – tutaj możesz sprawdzić kiedy orientacyjnie twoja wpłata wpłynie na konto szkoły, na następny dzień roboczy od wpływy na konto szkoły pojawi się w stołówce.