Rada Rodziców

W dniu 25 września 2024 r. odbyło się zebranie Rady Rodziców, podczas którego uchwalony został nowy Regulamin Rady Rodziców, zapraszamy do zapoznania się z jego treścią. 

W roku szkolnym 2024/2025 w skład władz Rady Rodziców wchodzą

Przewodnicząca – Marzena Zelkowier,

Wiceprzewodniczący: Anna Iwaszyn , Krzysztof Bednarz

Skarbnik – Anna Lipińska-Bednarz

Sekretarz – Anna Wrocławska

Wnioski oraz sprawy dla członków Rady Rodziców prosimy kierować pisemnie na adres mailowy: rrsp71wroc@gmail.com.


WPŁATY NA RADĘ RODZICÓW

Składka roczna wynosi 60 zł.

Składki zbierają skarbnicy i przekazują na rachunek główny o nr 

58 1020 5226 0000 6902 0422 6726, bank PKO BP. 

W tytule przelewu: 

Imię i nazwisko, klasa, darowizna na rzecz szkoły – wpłata na RR.

Jeśli jest trudniejsza sytuacja finansowa można wpłacać w II ratach – 

I rata do połowy października 2024

II rata do połowy marca 2025


Zestawienie finansów za rok szkolny 2023/2024:

Wpływy w okresie 01.09.2023 – 31.08.2024 –  29 565,74 zł, w tym 7 472,00 zł z kiermaszu bożonarodzeniowego oraz wielkanocnego

Wydatki w tym samym okresie – 30 073,92 zł.

Stan konta na dzień 01.09.2024 r. –  13 304, 97 zł.

RR sfinansowała:

1.      Zakup nagród dla uczestników i laureatów konkursów;

2.      Prowadzenie kroniki szkolnej, zakup materiałów;

3.      Zakup papieru ksero do per klasa;

4.      Dofinansowanie dnia chłopca organizowanego przez SU;

5.      Dofinansowanie dnia kobiet organizowanego przez SU;

6.      Zakup próbnych egzaminów ósmoklasisty 2023/2024;

7.      Udział grupy uczniów w konkursie j. hiszpańskiego;

8.      Zakup ciast, owoców, kwiatów, kartek na dzień nauczyciela ;

9.      Zabawę karnawałową klas młodszych (dofinansowanie);

10.   Zakończenie roku szkolnego klas 8 (dofinansowanie);

11.   Poczęstunek świąteczny dla grona pedagogicznego i pracowników szkoły;

12.   Dofinansowanie Mikołajek organizowanych przez SU;

13.   Zakup nagród dla laureatów konkursów czytelniczych;

14.   Zakup wiatraków do sali lekcyjnych;

15.   Zakup puf na korytarze szkolne;

16.   Nagrody dla dzieci wyróżnionych w klasie 3a;

17.   Zakup teatrzyków KAMISHIBAI do biblioteki szkolnej;

18.   Zakup regału do remontowanej sali w budynku A;

19.   Nagrody dla przewodniczącego i z-cy samorządu szkolnego na koniec roku szkolnego;

20.   Upominki dla pocztu sztandarowego na zakończenie roku szkolnego;

21.   Nagrody  dla mistrzów ogólnopolskiej wielkiej ligi czytelników;

22.   Zakup nagród dla uczniów w r.sz 2023/2024, m.in. za najwyższe średnie, olimpiady, najlepszą frekwencję itd.;

23.   Dyplomy, teczki, przypinki,  nalepki na zakończenie roku szkolnego 2023/2024;

24.   Zakup atlasów geograficznych dla szkoły (dofinansowanie).


UBEZPIECZENIE 
Informacje dla Rodziców, którzy wykupili polisę InterRisk dla swojego dziecka z oferty grupowej organizowanej w naszej szkole.

W razie potrzeby pomocy w przejściu przez procedury zgłoszenia szkody proszę zwracać się do opiekuna ubezpieczenia.

W poniższych linkach znajdują się:

  1. Procedura zgłaszania zdarzeń – dokument zawierający instrukcję zgłaszania nieszczęśliwego wypadku on-line
  2. Druk do roszczenia, który należy wydrukować i wypełnić, jeśli potrzebujecie Państwo skorzystać z tradycyjnej, listownej drogi zgłaszania wypadku
  3. OWU – Ogólne Warunki Ubezpieczenia
  4. Zakres ubezpieczenia – tabela zawierająca informacje o wybranym wariancie finansowym.
W razie wątpliwości można kontaktować się z naszym opiekunem ubezpieczenia.
 
Opiekun ubezpieczenia
Pan Tomasz Sikora
tel.  502 071 501