II turnus półkolonii zimowych

Poniżej prezentujemy ramowy plan zajęć wszystkich grup półkolonijnych. Plan ten jest również umieszczony na tablicy informacyjnej w holu szkoły. Prosimy o zapoznanie się z planem na każdy dzień.
Planując godzinę odbioru dziecka, prosimy uwzględnić czas potrzebny grupie na powrót z zajęć.

Organizator zapewnia opiekę w godzinach 7.00 – 17.00.

Ze względu na organizację zajęć, prosimy aby uczestnicy przychodzili najpóźniej o godzinie 8.00 i byli odbierani najwcześniej ok. godz. 15.00. Wszelkie zmiany proszę zgłaszać opiekunowi grupy. Po godzinie 15.00, w przypadku małej liczby uczestników, grupy mogą być łączone. Rodzic jest zobowiązany odebrać dziecko do godziny 17.00.

Każdy uczestnik półkolonii zgłasza się zaraz po przyjściu do opiekuna (lub do sali nr 14 w godzinach 7.00-7.45) oraz wypisuje się u opiekuna gdy jest odbierany przez rodzica lub wychodzi samodzielnie (w tym przypadku potrzebna jest pisemna zgoda rodzica). Ze względu na bezpieczeństwo czas pobytu dziecka jest rejestrowany.

Przy wejściu do szkoły będą umieszczone informacje dotyczące półkolonii, w tym podział na grupy z numerami sal. Szczegółowe plany dnia poszczególnych grup mogą się różnić. Plan ogólny jest bardzo podobny. Prosimy o zapoznanie się z planem na każdy dzień.

Na stronie szkoły, www.sp71.wroc.pl  będę umieszczane informacje organizacyjne, menu i rozkład.

Legitymacja szkolna. Każdy uczestnik zobowiązany jest posiadać legitymację szkolną. Dzieci mają zapewnione bezpłatne przejazdy w czasie półkolonii wyłącznie, gdy posiadają przy sobie ważną legitymacje szkolną. W przypadku braku legitymacji prosimy, by dziecko miało przy sobie bilety normalne (pełnopłatne) na wszystkie przejazdy.

Posiłki przygotowywane są na miejscu. Uczniowie każdego dnia otrzymają kanapkę oraz gorącą herbatę. Dzieci mogą przynieść własne kubki termosy. Obiad będziemy spożywać na stołówce szkolnej zgodnie ze wcześniej ustalonym grafikiem.

Strój. Ubierając dziecko, bardzo proszę wziąć pod uwagę warunki atmosferyczne oraz rodzaj zaplanowanych zajęć. Każdego dnia wychodzimy poza szkołę. Prosimy o ubiór odpowiedni do pogody (czapka, rękawiczki) Proszę zwrócić uwagę również na ciepłe, wygodne i nieprzemakające obuwie.

Buty zmienne. Prosimy zapewnić uczniom obuwie zmienne do użytku wewnątrz szkoły. Strój wierzchni oraz buty uczniowie zostawiają w szatni.

Strój sportowy. W związku z zaplanowanymi wyjściami na zajęcia sportowe do Hasta La Vista (w środę), bardzo prosimy, żeby dzieci wyposażyć w strój sportowy oraz buty sportowe z jasną – niemarkującą podeszwą. W przypadku braku stroju sportowego lub właściwego obuwia, dziecko nie będzie mogło uczestniczyć w zajęciach sportowych. We wtorek zaplanowane jest wyjście na kręgle, gdzie również przyda się strój sportowy, można grać w kręgle we własnym, zmiennym obuwiu sportowym.

W piątek zaplanowane jest wyjście do GoAir oraz GoJump. Prosimy wyposażenie dzieci w wygodny strój sportowy (z długimi nogawkami i rękawami, by uniknąć otarć). W obu salach niezbędne są odpowiednie skarpetki. W GoJump antypoślizgowe a w GoAir poślizgowe. Skarpetki mogą uczestnicy przynieść swoje lub kupić na miejscu (5 zł za parę). Sprzęt elektroniczny i zabawki. Prosimy aby uczestnicy nie używali podczas półkolonii sprzętu elektronicznego w tym telefonów. Chcemy, by uczniowie spędzali czas ze sobą i się integrowali. Jeżeli będzie taka potrzeba, uczestnik będzie mógł zadzwonić do rodziców/opiekunów, informując o tym wychowawcę.  Informujemy, że organizatorzy ani opiekunowie nie ponoszą odpowiedzialności za przyniesiony sprzęt i zabawki. Kwestę wyposażenia dziecka podejmują Państwo dobrowolnie i na własną odpowiedzialność.