Opłaty za Obiady Czerwiec 2021

Prosimy o terminowe wpłaty do 26 maja!!!

[su_note note_color=”#FFFF66″ text_color=”#333333″ radius=”3″ class=””]Od roku 2021 Płatności na obiady dokonujemy na indywidualny nr konta ucznia Uwaga!, Wpłaty dokonane na stary rachunek (nie indywidualny) mogą zostać niezaksięgowane i zwrócone na rachunek, z którego nadano przelew[/su_note]

Klasy IV-VIII

Ze względu na potrzebę akceptacji konta przez pracownika szkoły prosimy o dokonanie rejestracji najpóźniej do 24 maja.

Przejdź do instrukcji panelu i skorzystaj z instrukcji Jak uzyskać dostęp?

https://sp71.wroc.pl/stolowka-panel-rodzica/

Klasy I-III.

Prosimy o dokonywanie wpłat na podstawie wskazań w panelu rodzica:

  1. Zaloguj się do panelu
  2. W zakładce deklaracje zaznacz posiłki na Czerwiec
  3. Przejdź do koszyka i kliknij Zasil Konto
    (Proszę nie wpłacać kwoty z koszyka tylko kwotę Do zapłaty – grafika poniżej)
  4. Zostaniesz przeniesiony do zakładki rozliczenia ze wskazaną kwotą do zapłaty, uwzględniającą twoje nadpłaty/odwołania
  5. Wpłać kwotę z pozycji do zapłaty na wskazany nr konta

UWAGA !!! – W przypadku kwoty do zapłaty 0zł, kliknij przycisk zamawiam

Deklaracje posiłków należy składać w panelu rodzica https://wroclawsp71.loca.pl

W panelu rodzica znajdą też Państwo indywidualny nr konta do wpłat (każde dziecko ma osobne).

Miesięczna opłata czerwiec  1-24: 85,00 zł (17 dni x 5.00 zł / obiad)

Instrukcja: https://sp71.wroc.pl/stolowka-panel-rodzica/

Deklaracje dodane do koszyka zostaną zapisane przez pracownika szkoły, gdy zaksięgowana wpłata je pokryje.

W tytule przelewu należy podać Imię i Nazwisko Ucznia i klasę, do której uczęszcza!
Wpłaty są księgowane w stołówce raz dziennie następnego dnia roboczego od zaksięgowania wpłaty na koncie szkoły.

Odwołania posiłków

Odwołania posiłków należy dokonywać przez panel rodzica w zakładce ODWOŁANIA.

Odwołania można dokonać do godziny 10:00 dnia poprzedzającego odwoływany posiłek.

Aby dokonać odwołania:

  1. Zaloguj się do panelu https://wroclawsp71.loca.pl/ 
  2. Przejdź do zakładki ODWOŁANIA
  3. Zaznacz dni
  4. Przejdź do koszyka
  5. W koszyku kliknij przycisk ODWOŁAJ
  6. Poprawne odwołanie zostanie potwierdzone mailem.

Oddział przedszkolny:

UWAGA zmiana w oddziałach przedszkolnych opłaty za posiłki dokonujemy po miesiącu, w którym, dziecko korzystało z wyżywienia. (z dołu)

Informacje o szczegółach rozliczeń i jak dokonać płatności, opiekunowie otrzymają na mail po zamknięciu miesięcznego okresu rozliczeniowego

Miesięczna opłata czerwiec 1- 30: 231 zł (21 dni x 11 zł)