Drodzy Uczniowie,
Mamy ogromną przyjemność ogłosić, że już 8 listopada 2021 roku
rusza kolejna edycja największego w Polsce bezpłatnego Konkursu Informatycznego Bóbr!
Zapraszamy do udziału w konkursie uczniów, którzy:
• są kreatywni i nie boją się wyzwań,
• lubią rozwiązywać skomplikowane zadania wymagające logicznego
i analitycznego myślenia,
Konkursy główne odbędą się w dniach 8-15 listopada
Każdego dnia jedna z grup wiekowych będzie rozwiązywać zadania w czasie rzeczywistym – zmagania rozpoczynają się o godz. 12.00.
Harmonogram:
• Junior (klasy VII-VIII) – 9 listopada,
• Benjamin (klasy IV-VI) – 10 listopada,
Rejestracja już trwa. Zmagania uczestników odbywają się na bezpłatnej platformie edukacyjnej Dzwonek.pl
ZASADY KONKURSU:
Konkurs Bóbr trwa jedną godzinę zegarową dla każdej grupy wiekowej.
Udział w konkursie może wziąć każdy uczeń, który ma możliwość zalogowania się z komputera bądź innego urządzenia cyfrowego, jednak klasyfikowani są jedynie ci uczniowie, którzy zostali zarejestrowani przez nauczyciela
i uczestniczyli w konkursie pod jego nadzorem w klasie.
W konkursie otrzymacie do rozwiązania 15-24 zadań (w zależności od grupy wiekowej).
Zadania są w formie testowej. Aby rozwiązać zadanie należy:
• wybrać jedną poprawną odpowiedź spośród na ogół czterech możliwych,
• wpisać odpowiedź w okienku lub wykonać inne czynności prowadzące do rozwiązania, o których jest mowa w zadaniu.
• Rozwiązania można poprawiać.
Wyniki Konkursu Bóbr ogłaszane są w grudniu, natomiast uroczyste zakończenie połączone z wręczeniem nagród odbędzie się w marcu przyszłego roku.
Co musisz zrobić
Rozpoczęcie pracy z platformą jest niezwykle proste i intuicyjne. Rejestracja nie powinna zająć więcej niż 2 minuty, wystarczy wykonać kilka prostych kroków
- Zarejestruj się w serwisie Dzwonek.pl
- Utwórz nazwę użytkownika i hasło. Zarówno nazwa użytkownika, jak
i hasło mogą zawierać jedynie litery alfabetu łacińskiego, cyfry i podkreślenie. Polskie znaki nie są dozwolone. - Wprowadź poprawny adres e-mail.
- Wpisz swoje imię i nazwisko
- Poproś rodzica o zaakceptowanie postanowień regulaminu serwisu i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Wybierz typ profilu („Uczeń‟).
- Aktywuj konto
- Sprawdź swoją pocztę e-mail. Kliknij w link aktywacyjny w wiadomości potwierdzającej rejestrację.
- Po kliknięciu w link aktywacyjny nastąpi automatyczne przekierowanie na stronę Moje zasoby
- Aby dodać swoje konto do szkoły, należy przejść do zakładki Moja szkoła
i wybrać przycisk Dołącz do szkoły, a następnie:
• jeżeli administrator Konkursu w szkole udostępnił kod, należy wpisać go w polu Kod i wybrać przycisk Dołącz;
Kod szkoły: sp71wroc
• Poczekaj na akceptację administratora Konkursu w szkole.
• Uwaga: Uczeń już zarejestrowany na platformie mCourser.pl nie musi rejestrować się ponownie.
Więcej informacji oraz zadania konkursowe znajdziecie na stronie domowej konkursu http://www.bobr.edu.pl.
Zgłoszenie udziału w konkursie:
Przez dziennik elektroniczny do 2 listopada.
Założenie konta i dołączenie do szkoły: do 6 listopada
Opracowanie: Izabela Słupik