Ruszyła Liga Programistyczna. Podobnie jak w poprzednim roku szkolnym, zapraszamy wszystkich uczniów do spróbowania swoich sił w kodowaniu w Scratchu.
Na tablicy przy sali 27, na stronie szkoły w zakładce Programowanie oraz na szkolnym koncie Scratcha będą publikowane zadania do wykonania z podaniem terminu realizacji. Jury w składzie p. Emilia Wróbel oraz p. Andrzej Olechowski będzie oceniać prace i przyznawać miejsce oraz punkty. Autor najlepszej pracy otrzyma nagrodę. W końcowej klasyfikacji będzie liczyła się suma punktów, z wszystkich zadań. Zwycięzca Ligi otrzyma nagrodę główną. Rywalizacja ma na celu podnoszenie umiejętności kodowania, rozwiązywania problemów i kreatywności. Pierwszym zadaniem jest wykonanie w Scratchu pracy tematycznie związanej z Dniem Życzliwości. Na prace czekamy do 18 listopada. Prace należy dostarczyć do p. Emilii Wróbel lub p. Andrzeja Olechowskiego.
Wybrane prace uczniów można zobaczyć na szkolnym koncie Scratcha.