W dniu 25 września 2024 r. odbyło się zebranie Rady Rodziców, podczas którego uchwalony został nowy Regulamin Rady Rodziców, zapraszamy do zapoznania się z jego treścią.
W roku szkolnym 2024/2025 w skład władz Rady Rodziców wchodzą
Przewodnicząca – Marzena Zelkowier,
Wiceprzewodniczący: Anna Iwaszyn , Krzysztof Bednarz
Skarbnik – Anna Lipińska-Bednarz
Sekretarz – Anna Wrocławska
Wnioski oraz sprawy dla członków Rady Rodziców prosimy kierować pisemnie na adres mailowy: rrsp71wroc@gmail.com.
WPŁATY NA RADĘ RODZICÓW
Składka roczna wynosi 60 zł.
Składki zbierają skarbnicy i przekazują na rachunek główny o nr
58 1020 5226 0000 6902 0422 6726, bank PKO BP.
W tytule przelewu:
Imię i nazwisko, klasa, darowizna na rzecz szkoły – wpłata na RR.
Jeśli jest trudniejsza sytuacja finansowa można wpłacać w II ratach –
I rata do połowy października 2024
II rata do połowy marca 2025
Zestawienie finansów za rok szkolny 2023/2024:
Wpływy w okresie 01.09.2023 – 31.08.2024 – 29 565,74 zł, w tym 7 472,00 zł z kiermaszu bożonarodzeniowego oraz wielkanocnego
Wydatki w tym samym okresie – 30 073,92 zł.
Stan konta na dzień 01.09.2024 r. – 13 304, 97 zł.
RR sfinansowała:
1. Zakup nagród dla uczestników i laureatów konkursów;
2. Prowadzenie kroniki szkolnej, zakup materiałów;
3. Zakup papieru ksero do per klasa;
4. Dofinansowanie dnia chłopca organizowanego przez SU;
5. Dofinansowanie dnia kobiet organizowanego przez SU;
6. Zakup próbnych egzaminów ósmoklasisty 2023/2024;
7. Udział grupy uczniów w konkursie j. hiszpańskiego;
8. Zakup ciast, owoców, kwiatów, kartek na dzień nauczyciela ;
9. Zabawę karnawałową klas młodszych (dofinansowanie);
10. Zakończenie roku szkolnego klas 8 (dofinansowanie);
11. Poczęstunek świąteczny dla grona pedagogicznego i pracowników szkoły;
12. Dofinansowanie Mikołajek organizowanych przez SU;
13. Zakup nagród dla laureatów konkursów czytelniczych;
14. Zakup wiatraków do sali lekcyjnych;
15. Zakup puf na korytarze szkolne;
16. Nagrody dla dzieci wyróżnionych w klasie 3a;
17. Zakup teatrzyków KAMISHIBAI do biblioteki szkolnej;
18. Zakup regału do remontowanej sali w budynku A;
19. Nagrody dla przewodniczącego i z-cy samorządu szkolnego na koniec roku szkolnego;
20. Upominki dla pocztu sztandarowego na zakończenie roku szkolnego;
21. Nagrody dla mistrzów ogólnopolskiej wielkiej ligi czytelników;
22. Zakup nagród dla uczniów w r.sz 2023/2024, m.in. za najwyższe średnie, olimpiady, najlepszą frekwencję itd.;
23. Dyplomy, teczki, przypinki, nalepki na zakończenie roku szkolnego 2023/2024;
24. Zakup atlasów geograficznych dla szkoły (dofinansowanie).
W razie potrzeby pomocy w przejściu przez procedury zgłoszenia szkody proszę zwracać się do opiekuna ubezpieczenia.
W poniższych linkach znajdują się:
- Procedura zgłaszania zdarzeń – dokument zawierający instrukcję zgłaszania nieszczęśliwego wypadku on-line
- Druk do roszczenia, który należy wydrukować i wypełnić, jeśli potrzebujecie Państwo skorzystać z tradycyjnej, listownej drogi zgłaszania wypadku
- OWU – Ogólne Warunki Ubezpieczenia
- Zakres ubezpieczenia – tabela zawierająca informacje o wybranym wariancie finansowym.