Stołówka – Panel Rodzica

Jeżeli posiadasz dostęp do panelu dla jednego dziecka a pozostałe dzieci nie korzystały z żywienia na stołówce (są niewidoczne) użyj opcji dodaj dziecko po zalogowaniu do już dosadnego konta rodzica

Jeżeli dotychczas nie korzystałeś/korzystałaś ze stołówki:

  1. Przejdź na adres https://wroclawsp71.loca.pl 
  2. Użyj przycisku Załóż konto
    Ekran logowania panel rodzica
  3. Wypełnij formularz, użyj maila podanego w e-dzienniku
    Formularz rejestracji
  4. potwierdzenie rejestracji
  5. Na twój adres e-mail przyjdzie potwierdzenie z linkiem aktywacyjnym, kliknij go
  6. Zostaniesz przekierowany na stronę logowania z potwierdzeniem aktywowania konta, teraz zaloguj się.
    Potwierdzenie aktywacji
  7. Po zalogowaniu zostaniesz przekierowany do zakładki wyboru użytkownika, kliknij przycisk Dodaj użytkownika. (Nie rejestrujemy dzieci z oddziału przedszkolnego – przedszkole rozliczane jest inną drogą)
    Dodawanie użytkownika
  8. Uzupełnij formularz i zapisz.
    Rejestracja dziecka
  9. Konto dla danego dziecka nie jest jeszcze aktywne, aktywacja konta przez pracownika szkoły powinna nastąpić następnego dnia roboczego. Aktywacja zostanie potwierdzona mailem.
  10. Kliknij przycisk Zmień użytkownika
    Przycisk zmień
  11. Sprawdź, czy widzisz wszystkich podopiecznych (z wyłączeniem przedszkola)
    Wybór użytkownika

  12. Jeżeli widzisz wszystkich swoich podopiecznych, przejdź do zakładki EDYTUJ DANE na górze strony, następnie do zakładki Nr konta do zwrotów. Uzupełnij dane. UWAGA!!! Definicji konta do zwrotów należy dokonać dopiero po aktywacji konta żywieniowego przez szkołę. (po otrzymaniu potwierdzenia aktywacji)
    Edycja konta do zwrotów
  13. Po klinięciu przycisku Zmień użytkownika
    możesz wybrać dziecko dla którego dokonujesz zmian/zamówień/wpłat
    Przycisk zmień
    Wybór użytkownika
  14. Aby zamówić posiłki i ustalić kwotę wpłaty wybierz dziecko, następnie kliknij: Chcę zamówić
  15. Zaznacz interesujące cię dni (nie jest możliwe zamówienie z dnia na dzień, system pozwala zaznaczyć dni z trzydniowym marginesem tj. od czwartego dnia od daty bieżącej)

    Przykład: Deklarację na poniedziałek można zgłaszać najpóźniej do czwartku do końca dnia.
    Zamawianie posiłków

  16. Przejdź do koszyka, jeżeli masz do dyspozycji środki (saldo), które pokrywają wybrane deklaracje zapisz deklarację klikając przycisk zamawiam.
    Zamawiam

    Jeżeli nie masz wystarczających środków kliknij przycisk Zasil konto.
    Zasil konto

  17. Zostaniesz przeniesiony do zakładki rozliczenia, tutaj będzie wskazana kwota do zapłaty oraz nr indywidualnego konta ucznia.
    Wpłaty możesz dokonać:
    1. używając przycisku zapłać on-line (Bank naliczy prowizję 0,59 zł) (wpłata pojawi się w systemie w ciągu kilku minut a deklaracje zostaną automatycznie zapisane)
    2. Płatności przelewem tradycyjnym na wskazane subkonto (wpłata pojawi się w systemie do 2 dni roboczych od zlecenia przelewu, niezależnie czy jest to przelew natychmiastowy).

       

  18. Uwaga!!! Każde dziecko ma własne konto rozliczeniowe na podstawie których system rozlicza wpłaty. Nie wolno sumować wpłat różnych dzieci na jeden rachunek – spowoduje to zaksięgowanie całości kwoty przy uczniu, do którego przypisany jest dany nr konta.

     

    rozliczenia

  19. Dokonaj przelewu on-line lub zgodnie ze wskazanymi danymi
  20. Zamówienia pozostałe w koszyku zostaną zapisane automatycznie w ciągu kilku minut od zakońzenia płatności on-line lub w przypadku tradycyjnego przelewu przez pracownika szkoły następnego dnia roboczego, jeżeli po zaksięgowaniu wpłaty saldo pokryje deklarowane posiłki.

Odwołania posiłków

Odwołania posiłków należy dokonywać przez panel rodzica w zakładce ODWOŁANIA.

Odwołania można dokonać do godziny 10:00 dnia poprzedzającego odwoływany posiłek.

Aby dokonać odwołania:

  1. Zaloguj się do panelu https://wroclawsp71.loca.pl/ 

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=IiWQ3wM0Z3M” width=”600″ height=”400″ responsive=”yes” autoplay=”no” mute=”no” title=”” class=””]