Nauczyciel to ktoś bardzo wyjątkowy, kto potrafi wykorzystać swoją pomysłowość, dobroć i dociekliwy umysł do wypracowania rzadkiej umiejętności zachęcania innych do myślenia, marzenia, poznawania, próbowania, działania! – (B. Conklin)
UWAGA:
1, 7 i 8l – godziny opiekuńcze z
nauczycielami wg planu lekcji lub harmonogramu opieki;
Obiad dla uczniów z budynku B – po 6lekcji
Organizacja zajęć:
1l – godzina opiekuńcza dla uczniów klas 4-8 – pełni opiekę n-l, z którym dana klasa ma pierwsza lekcję ( klasy 4-5 w budynku A, klasy 6-8 w budynku B)
2l – 5/ 6l – spotkanie z wychowawcami/ lub wyznaczonymi opiekunami i praca wg harmonogramu oraz potrzeb własnych klasy i opiekuna; klasy 4 i 5 przechodzą na zajęcia do budynku B, a po zakończeniu zajęć należy klasy 4 – 5 odprowadzić do budynku A do opieki świetlicowej.
Lekcja | Zadanie |
2l – 45 min. | Spotkanie z wychowawcami/opiekunami; prezentacja informacji: O Święcie Edukacji Narodowej – Kto? Co? Dlaczego? Kiedy? – trochę historii… Życzenia dla nauczycieli oraz obsługi i administracji – plakaty |
3 – 4l – 90 min. | Moja szkoła w XXIw. – szkołą marzeń… Praca w grupach; do wykonania 3 zdania: Uczniowie XXI w – jacy jesteśmy?Nauczyciel XXIw. – jakiego byśmy chcieli mieć? Szkoła XXIw. – mocne i słabe strony. |
5 l – klasy 4, 5a, 5c, 6 – 45 min i pozostałe klasy 6l – 90 min. | Szukamy patrona dla szkoły…. Dyskusja – po co szkole patron? Prezentacja postaci Pani Jadwigi Grabowskiej – HawrylakNasze/uczniowskie pomysły na patronaBank pomysłów nauczycieli – zbieranie informacji |
Organizacja opieki nad klasami i realizacją zadań:
Przygotowała: Beata Sienkiewicz