Informacje dotyczące półkolonii letniej w SP 71

Organizator zapewnia opiekę w godzinach 7.00 – 17.00.

Ze względu na organizację zajęć, prosimy aby uczestnicy przychodzili najpóźniej o godzinie 8.00 i byli odbierani najwcześniej ok. godz. 15.00. Wszelkie zmiany proszę zgłaszać opiekunowi grupy. Po godzinie 15.00 (w przypadku małej liczby uczestników) grupy mogą być łączone. Rodzic jest zobowiązany odebrać dziecko do godziny 17.00.

Każdy uczestnik półkolonii zgłasza się zaraz po przyjściu do opiekuna oraz wypisuje się u opiekuna gdy jest odbierany przez rodzica lub wychodzi samodzielnie (w tym przypadku potrzebna jest pisemna zgoda rodzica). Ze względu na bezpieczeństwo czas pobytu dziecka jest rejestrowany.

Rano, od godziny 7.00, dzieci zbierają się w sali 14, ok godz. 7.30 są zabierani do przydzielonych sal przez swoich opiekunów.

Proszę nie przyprowadzać dzieci przed godziną 7.00. Szkoła nie zapewnia im wtedy opieki.

Wychowawcy grup nie będą przyjmowali dzieci po opuszczeniu budynku szkoły. Prosimy o współpracę w tej kwestii. Bezpieczeństwo dzieci (całej grupy) jest naszym priorytetem.

Przy wejściu do szkoły znajduje się tablica informacyjna, na której będą umieszczone wszelkie informacje dotyczące półkolonii, w tym podział na grupy z numerami sal. Szczegółowe plany dnia poszczególnych grup mogą się różnić. Plan ogólny jest bardzo podobny. Prosimy o zapoznanie się z planem na każdy dzień.

Legitymacja szkolna. Każdy uczestnik zobowiązany jest posiadać legitymację szkolną. Dzieci mają zapewnione bezpłatne przejazdy w czasie półkolonii wyłącznie, gdy posiadają przy sobie ważną legitymacje szkolną.

Każdy uczestnik półkolonii otrzyma chustę (bandamkę) w kolorze przypisanym do jego grupy. Chusty zostaną podpisane imionami uczestników. Każdy uczestnik zobowiązany jest do codziennego noszenia chusty podczas wycieczek w miejscu widocznym, w sposób określony przez opiekuna grupy.

Posiłki.

  • Śniadanie – kanapka. Śniadanie spożywamy w stołówce szkolnej ok 8.00.
  • Obiad (dwudaniowy) będziemy spożywać na stołówce szkolnej.
  • Podwieczorek: owoc.
  • Codziennie każdy uczestnik otrzyma butelkę wody.

Tygodniowy plan wycieczek:

poniedziałek

Dwie wycieczki:

  1. Skybowling – Ze względów higienicznych konieczne są skarpetki! W kręgielni dzieci wypożyczają buty.
  2. Kino – Cinema City, Wroclawia (film „Buzz Astral”)

Wtorek

Wycieczka do Ogrodu Zoologicznego – prosimy o zapewnienie wygodnego obuwia (nie klapki) oraz nakrycia głowy. Prawie cały dzień spędzimy na świeżym powietrzu.

Środa

Dwie wycieczki:

  1. Klockownia (CH Arkady) – 3 godziny zabawy – prosimy o zapewnienie dziecku skarpetek, swobodnego stroju.
  2. W zależności od grupy: zajęcia w Muzeum Miejskim lub Bibliotece na Dworcu Głównym PKP;

Czwartek

Zajęcia sportowe w Hasta la Vista. Prosimy o zapewnienie dzieciom strojów sportowych (spodenki, skarpetki zmienne, obuwie sportowe!). Zajęcia (Squash oraz Badminton) są prowadzone przez trenerów.

Piątek

Zajęcia sportowe w Go Air i Go Jump. Prosimy o zapewnienie odpowiedniego stroju (regulaminowe skarpetki, spodenki/leginsy)

Każdego dnia, jeśli tylko pogoda na to pozwoli, czas wolny (popołudnia) będziemy spędzać na boisku szkolnym.

Strój. 

Ubierając dziecko, bardzo proszę wziąć pod uwagę warunki atmosferyczne oraz rodzaj zaplanowanych zajęć.

  • Każdego dnia wychodzimy poza szkołę, spędzając czas na świeżym powietrzu. Sugerujemy posmarować dziecko kremem z filtrem przeciwsłonecznym. Krem można dać dziecku do plecaka. Wychowawcy nie będą zapewniali kremów ze względu na możliwość wystąpienia uczulenia czy alergii (niezależnie od zgody rodziców).
  • Proszę, aby dziecko posiadało czapkę z daszkiem lub kapelusz.
  • Buty –  powinny być wygodne, umożliwiające marsz (nie klapki),
  • W przypadku zajęć sportowych w Hasta la Vista konieczne są skarpetki i buty sportowe.
  • Na piątkową wycieczkę potrzebne są specjalne skarpetki. Opiekunowie nie zapewniają skarpetek. W przypadku braku nieodpowiedniego stroju może się okazać, że dziecko nie będzie mogło uczestniczyć w zajęciach.
  • W przypadku niepogody proszę zapewnić buty zmienne do użytku wewnątrz szkoły.

Sprzęt elektroniczny i zabawki. Uczestnicy mogą używać podczas półkolonii sprzęt elektroniczny. Informujemy, że organizatorzy ani opiekunowie nie ponoszą odpowiedzialności za przyniesiony sprzęt i zabawki. Kwestę wyposażenia dziecka w taki sprzęt podejmują Państwo dobrowolnie i na własną odpowiedzialność. Z uwagi na bezpieczeństwo uczestników zabronione jest korzystanie ze sprzętu elektronicznego podczas wycieczek.

Uczestnicy powinni posiadać małe plecaki na najpotrzebniejsze rzeczy (woda, skarpetki, czapka, …).

Odbiór dzieci:

  • Prosimy odbierać dzieci najwcześniej w okolicach godziny 15.00. Uchroni to Państwa przed czekaniem na powrót grupy z wycieczki lub oczekiwaniem aż dziecko skończy jeść obiad.
  • Każde dziecko zobowiązane jest zgłosić się do opiekuna i zgłosić wyjście (przyjście rodzica lub godzina samodzielnego wyjścia)
  • Rodzic jest zobowiązany odebrać dziecko do godziny 17.00
  • Popołudniu (jeśli pogoda pozwoli) będziemy spędzać czas na boisku szkolnym. Informacja o tym, które grupy przebywają na boisku będzie umieszczona przy wejściu do szkoły.
  • Rodzice (osoby upoważnione) odbierają dzieci nie wchodząc do budynku szkoły. Jeśli grupa przebywa w Sali prosimy o używanie domofonu, jeśli grupa znajduje się na boisku (informacja taka będzie widoczna przy wejściu) – można dziecko odebrać bezpośrednio z boiska. W tej sytuacji rodzic wchodzi na teren boiska bramą, uczeń zobowiązany jest zgłosić się do opiekuna by zgłosić wyjście.

W godzinach 7.30-15.00 będzie zapewniona w szkole opieka pielęgniarska.

W trosce o bezpieczeństwo i komfort wypoczynku Państwa dzieci
bardzo prosimy o bezwzględne stosowanie się do powyższych zasad.