Komunikat Nr 1/2021
Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 71 we Wrocławiu
z dnia 14 stycznia 2021r.
Szanowni Rodzice !
Od poniedziałku 18 stycznia 2021 roku wznawiamy pracę stołówki szkolnej. Zmianie ulega obowiązujący „Regulamin Stołówki Szkolnej w SP71”. W związku z tym zwracam się z prośbą o zastosowanie się do poniższych wytycznych, które uwzględniają wprowadzone zmiany oraz proces zebrania wymaganych dokumentów, a także zamówienia produktów:
- Rodzice wychowanków oddziału przedszkolnego proszeni są o pilne dostarczanie do Wychowawcy deklaracji obiadowej – załącznik nr 1 do Regulaminu;
- Dzieci z oddziału przedszkolnego mogą otrzymać pierwszy posiłek już w dniu 18 stycznia, pod warunkiem, że wypełnione i podpisane deklaracje obiadowe zostaną dostarczone do szkoły do piątku 15 stycznia 2021 roku do godziny 9.00;
- Rodzice uczniów z klas I-III otrzymają na adresy mailowe podane w e dzienniku informację o sposobie deklarowania chęci spożywania posiłków i dokonywaniu płatności;
- Uczniowie z klas I-III będą mogli spożywać obiady w stołówce szkolnej najpóźniej od poniedziałku 25 stycznia 2021r., a więc po zebraniu deklaracji, dokonaniu wpłat i zamówieniu produktów;
- bardzo proszę o zapoznanie się z „Regulaminem Stołówki Szkolnej w SP71”.
Leszek Wesołowski
Dyrektor SP71